ناتوانم .کاششششش دیروز تو هواپیما منم بودم چرا تو شهر ما اتفاقی نمیکنه که فقط من بمیرم بقیه بمانند.من میخواهم مرگ رو .چرا بقیه هی میمیرن پس کی نوبت من میشه خدا بشنو صدام و نمیخوام خودمو .من میخواهم نباشم تماااااام.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11
دوست دارم کوله بارم را جمع بکنم و به جاهایی که نشناخته ام بروم و دور از همه سرم را بپوشانم بخوابم به خواب عمیقی که با هیچ صدایی بیدار نشوم .نویسنده خودم.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
شب ها پر از حرف هستم ولی روزها حرفی برای گفتن ندارم .روزها ی زیادی هست که نتوانسته ام شعری بسرایم واقعا چقدر سخت است دل کندن از بعضی چیز ها که حق مسلم ماست.ولی چه میشه کرد قول میدهم روزهای خوب خواهند آمد .راستی درست یک سال پیش گفتم
من م.امید نیستم شعر میگویم برای پاییز
من س.ناامیدم شعر میگویم برای دل ،برای گل
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
شب بخیر دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ غصه ای نداشته باشید.
میخواستم آهنگ انگلیسی برای ریلکس شدن براتون پیشنهاد بدم برین دانلود کنید.
اسم آهنگ the music played هست از Matt Monroe. امیدوارم خوشتان بیاید.اگر بتونم معنیش رو تو وبلاگ می زارم. شاد و سلامت باشید.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
سلام دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ غصه ای نداشته باشید.
میخواستم آهنگ انگلیسی برای ریلکس شدن براتون پیشنهاد بدم برین دانلود کنید.
اسم آهنگ the music played هست از Matt Monroe. امیدوارم خوشتان بیاید.اگر بتونم معنیش رو تو وبلاگ می زارم. شاد و سلامت باشید
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
سلام بچه ها خوبین ؟سوال؟
شما تو اینستا گرام پست های کراش تان رالایک میکنید؟؟
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 7 فروردين 1398 ساعت: 11:48