دل نوشته

خرید بک لینک

ناتوانم .کاششششش دیروز تو هواپیما منم بودم چرا تو شهر ما اتفاقی نمیکنه که فقط من بمیرم بقیه بمانند.من میخواهم مرگ رو .چرا بقیه هی میمیرن پس کی نوبت من میشه خدا بشنو صدام و نمیخوام خودمو .من میخواهم نباشم تماااااام.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11

دوست دارم کوله بارم را جمع بکنم و به جاهایی که نشناخته ام بروم و دور از همه سرم را بپوشانم بخوابم به خواب عمیقی که با هیچ صدایی بیدار نشوم .نویسنده خودم.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11

سلام دوستان عزیزم.مناز زندگی خستم .چرا باید باشم.من نمیخام باشم خستم از زندگی از ادماش از همه.خسته کاش یه روز بخوابم دیگه بیدار نشم ارزوم بیدارنشدن از خواب هست در سکوت بمیرم.کاش هر چه زودتر مرگم فرابر دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11

ص حرف های دلمسلام دوستان از کجابگم ؟ از دلی بگم که هیچ وقت شاد نشد یا از خودم بگم که هیچ وقت این دل رو شاد نکردم .از کارهایی بگم که برام ارزو شدن و ارزو ماندن؟از شدن ها بگم یا نشدن ها؟کدوم ها ر دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

شب ها پر از حرف هستم ولی روزها حرفی برای گفتن ندارم .روزها ی زیادی هست که نتوانسته ام شعری بسرایم واقعا چقدر سخت است دل کندن از بعضی چیز ها که حق مسلم ماست.ولی چه میشه کرد قول میدهم روزهای خوب خواهند آمد .راستی درست یک سال پیش گفتم
من م.امید نیستم شعر میگویم برای پاییز
من س.ناامیدم شعر میگویم برای دل ،برای گل

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

شب بخیر دوستان

امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ غصه ای نداشته باشید.

میخواستم آهنگ انگلیسی برای ریلکس شدن براتون پیشنهاد بدم برین دانلود کنید.

اسم آهنگ the music played هست از Matt Monroe. امیدوارم خوشتان بیاید.اگر بتونم معنیش رو تو وبلاگ می زارم. شاد و سلامت باشید.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

سلام دوستان

امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ غصه ای نداشته باشید.

میخواستم آهنگ انگلیسی برای ریلکس شدن براتون پیشنهاد بدم برین دانلود کنید.

اسم آهنگ the music played هست از Matt Monroe. امیدوارم خوشتان بیاید.اگر بتونم معنیش رو تو وبلاگ می زارم. شاد و سلامت باشید

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

سلام دوستان عزیزم. خوبین ؟خوشین؟چخبرا؟من که این روزا فقط حواسم پرت هست خیلی پرت.حوصله زیادی ندارم.اهمیت خیلی کارا برام کم شده است.اونقدر این روزا غذا سوزاندم که نمیدونم چمه.آخرش مامان اومده میگه این ر دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

سلام بچه ها خوبین ؟سوال؟

شما تو اینستا گرام پست های کراش تان رالایک میکنید؟؟

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:26

سلام دوستان خوبین؟دوباره میخام کنکور تجربی بدم بااین که میدونم سخته.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 7 فروردين 1398 ساعت: 11:48

صفحه بندی